Pogosto zastavljena vprašanja

KDAJ PREJEM NAROČILO? 

Naša ekipa potrebuje največ 10 do 15 delovnih dni, da obdela vaše naročilo, izdela izdelke in jih dostavi (brezplačno). Delamo vse, kar je v naši moči, da zagotovimo, da vaše naročilo prejmete čim prej, ne da bi pri tem ogrozili kakovost naših izdelkov. 

KAKO lahko sledim svojemu paketu? 

Svojemu naročilu lahko sledite s klikom na povezavo »Sledi svojemu naročilu« na dnu strani. 

KOLIKO STANE DOSTAVA? 

Naše izdelke dostavljamo po vsem svetu. Ni minimalne količine naročila in vse naše pošiljke so brezplačne (razen v francoskih čezmorskih departmajih in ozemljih). 

MOJE NAROČILO NI DOKONČANO 

Če vaše naročilo vsebuje več artiklov, jih lahko pošljemo ločeno, odvisno od razpoložljive zaloge in roka dostave. Ne skrbite, vaš paket bo kmalu prispel. 

NAROČILA NISEM PREJEL. 

Imate težave s pošto? Izgubljena, zlomljena ali poškodovana pošiljka Z našo varno dostavo naša spletna stran pod podjetjem “AWSEO” poskrbi za vaše spore. Zadovoljstvo strank je naša glavna prioriteta. Odgovornosti ne prenašamo na prevoznika in vam prepuščamo, da to storite sami. Prevzemamo polno odgovornost in vam takoj pošljemo nov paket na naše stroške. Ne oklevajte in nas kontaktirajte po e-pošti na contactwebstore@proton.me: naša ekipa se bo potrudila, da izpolni vaša pričakovanja.

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja